نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
لوکای رم، یوونتوسی نماند و به کالیاری پیوست!

لوکای رم، یوونتوسی نماند و به کالیاری پیوست!

 

لوکا پله‌گرینی وینگر تدافعی یوونتوس سرانجام بعد از شایعات متعددی از که احتمال انتقال قرضی‌اش به باشگاهی دیگر خبر می‌دادند به صورت رسمی تمرینات یوونتوس را ترک و برای یک فصل به جنوب غربی ایتالیا رفت تا زیر نظر رولاندو ماران برای قرمز و آبی‌های کالیاری در جزیره جدا افتاده ساردنیا بازی کند.

 

وینگر چپ و 20 ساله یوونتوس که 50 روز پیش در ازای پرداخت 7.5 میلیون یورو و انتقال لئوناردو اسپیناتزولا به رم عازم تورین شده بود پس از هفته‌ها تمرین با بیانکونری نتوانست آنطور که باید توجه مائوریتسیو ساری را به خود جلب کند تا مدیران باشگاه تصمیم بگیرند او را به صورت قرضی و برای کسب تجربه و حضور بیشتر در رقابت‌های سری A به باشگاهی که نیم‌فصل دوم گذشته نیز در آن حضور داشت رهسپار کنند.

 

پله‌گرینی برای حضور ثابت در ترکیب کالیاری فدریکو ماتیه‌لوی 24 ساله که در سالهای نه‌چندان دور سابقه عضویت در یووه را نیز داشت و لیکوگیانیسِ 25 ساله و یونانی را اصلی‌ترین رقیب خود می‌بیند.

 

مدافع جدا شده یووه که از محصولات آکادمی فوتبال رم است، علی‌رغم سن نه‌چندان زیادش، سابقه شکستگی زانوی راست و پارگی رباط صلیبی پای چپ را نیز دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: